Yüzsüzdür İnsanoğlu Kimse Bilmez Fendini; Kime İyilik Yaptıysan Ondan Koru Kendini

Elli bir yaşıma basalı bir ay geçmemişti ki bugün bir yaşıma daha girdim; zira bugün elli küsur yıllık ömrümde ilk defa şüpheli sıfatıyla karakola çağrılıp Coşkun Horuz adlı şahsa ağır hakaret ve kendisini FETÖ ve PKK taraftarı olmakla itham ettiğim suçlamasıyla terörle mücadele şubesine intikal etmesi gerektiği belirtilen bir ifade verdim. Yani kısacası "besle kargayı oysun gözünü" meselesi. Mehmet Akif'e izafe edilen bir söz vardır: "Yüzsüzdür insanoğlu kimse bilmez fendini; kime iyilik yaptıysan ondan koru kendini..." Bu sözün ne anlama geldiğini kuşkusuz bugün öğrenmedim; dolayısıyla pek şaşırmadım, üzülmedim. Üzüldüğüm tek şey, şeytan taşlamaktan tavafa fırsat bulamama kadersizliğimdir. Vesselam

Prof. Dr. Mustafa Öztürk - 20 Ocak 2016

2 yorum:

  1. Adli galebe çabaları, yaşanılan yoğun mağlubiyet ve hazımsızlığın en açık belirtileridir hocam. Üzülmenizi gerektirecek zerre sebep yok. Bilakis sevininiz. Zira surda açılan gedik görünmüş. Ayrıca şeytan taşlanmadan tavafta huşu olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. helal olsun hocam. zor zamanda hakikati izhar edenlerdensiniz.Allah işinizi kolaylaştırsın.sizi taşlayanlara akıl fikir versin.tüm herkes akademik camiadan tutunda en ufak öğrenciye kadar hedef tahtasına yerleştirilmişsiniz.insanlar sizi suçlayarak bilgi edindiğini zannediyor.hocam rabbim zamanınızı bereketli kılsın ve inşallah tefsirinizden de istifade edebilelim.

    YanıtlaSil