Okuyucudan Mektup: Sancılı Arayış


Sayın Öztürk,
 
Sizinle sancılı bir arayışımın içinde kaybolmuşken sosyal medyada yayımlanmış bir videonuz ile karşılaştım. 

Bendeniz ortalama bir şehir dindarlığının ve İslam algısının da altında olan bir ailenin içinde büyüdüm. Geleneksel kabul görmüş İslam inancının seneler boyunca arkeolojik bir değeri olmasının ötesinde anlam taşımadığını ve hayatımın hiçbir döneminde dertlerime derman olmadığını fark ettim. Bu sıkıntıyı iliklerime kadar hissettiğim bir dönemde  yoğun okumalar ve araştırmalar yaptım. Elbette tüm bu gayretim, ilahiyat alanında en ufak bir entelektüel birikimim olmadığı için beni giderek içinden çıkılmaz ve birbirini nakzeden onlarca fikir yumağının içine attı. Ta ki sizinle karşılaşana kadar... 

Eserlerinizin tamamını okudum. Sizinle alakalı her paylaşımı, yayını, bilgiyi merak ve heyecanla takip ediyorum. Zaman zaman emek verdiğiniz alanın içindeki diğer ilahiyat mensuplarının size olan hasmane tutumlarını içim acıyarak ve bir parça kızgınlıkla izliyorum. 

Sizden istirhamım şudur ki benim gibi hayatına İslam inancının bereketini ve huzurunu almaya çalışan niceleri adına lütfen bu tür haksız yaklaşım ve beyanlara kulak asıp kendinizi üzmeyiniz. Sizden istifade ettiğim gibi binlerce benimle aynı durumda olan insan da fikir dünyanızdan yararlanmaktadır. Bu dünyada ve yarın hesap gününde imanımın yol haritasını Allah’ın razı olduğu istikamette (inşallah) sayenizde çizdiğime şahitlik edeceğim. Allah emeklerinizin ecrini kat kat attırsın. Yüreğinizi her daim ferah, zihninizi parlak kılsın.

Bu kıymetsiz ama ilminize zerre miktarda da olsa talip kuluna da bir gün bir şekilde sizinle karşılaşmayı nasip etsin.

Hakkınızı bana helal edin. Sağlıcakla kalın. 

23 Aralık 2018

5 yorum:

  1. Altına imzamı atarım, mektubun sahibine ve Değerli Hocama selamlar..
    Abdurrahman Aygül (Ç.Ü. Eczacılık Fakültesi)

    YanıtlaSil
  2. İlahiyat mezunu olmakla birlikte aynı duygu ve temennileri taşıyorum hocam. Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Üniversite öğrencisiyim aynı duyguları paylaşıyor bir imamhatipli olarak sizinle gurur duyuyorum. Kendinize çok iyi davranın. Selam ederim. Melike Büşra Demiryürek, Ankara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmayin sizi üzenlerden ziyade sevenleriniz var tefsirinizin tamamını bekliyoruz allah muvaffak etsin

      Sil
  4. Eleştirenlerden ziyade sevenlerinizin olduğunuda bilin emin olun sevenleriniz fikirlerinizi akıl süzgecinden geçiren insanlar uydum kalabalıga mantigina karsı duran insanlar


    YanıtlaSil