Prof. Dr. Mustafa Öztürk | İkra Derneği | Motivasyon, Hayat Hikayesi


"20’li yaşlara kadar okuma ile hiç aram yoktu, ama babam okumak için çırpınıp da okuyamayan bir adamdı. Köyümüzde İslami koku/hava yok ama babamda İslami/dini okuma isteği var. Babam hiç namazı bırakmamış biri, yani ashâb-ı tertipten. Sürekli babam ve İHL tarafından kontrol edildim, denetlendim. 11 yaşından beri yani İHL’ye gittiğimden beri çevremdekiler tarafından hep “imam, imam, ölümü yıkayacaksın.”, diye dalga geçilen biriydim. O yüzden üniversite olarak hiç İlahiyatı düşünmedim. Ne zamanki üniversite tercihlerimi yapıp, sınava girmek için otobüse bindim, tam o sırada otobüs kalkmadan babam yanıma gelip: “Babalık hakkımı helal etmemi istiyorsan 1. sıraya ilahiyat yazacaksın.”, demesi ile 1. sıraya Marmara İlahiyatı yazdım ve artık ben de bir ilahiyat öğrencisi oldum."

"İstanbul’a geldiğimde babam beni Giresun İHL’nin de kurucusu olan ve o sırada Marmara Üniversitesi’nin İlahiyat Fakültesi’nde hocalık yapan Nedim URHAN hocaya emanet etti. Hocam da beni kalmam için İskenderpaşa cemaatinin yurduna yerleştirdi. Ama futbol aşkımdan dolayı yurtta pek barınamadım. Daha sonra AÖS yurduna yerleştim ve orada 12 kişilik bir koğuşta kaldım. Her fakülteden farklı tipler vardı, beni aralarına almadılar, ilahiyatçı olmamdan dolayı. Bu bende doping etkisi yaptı. Uyuyan adamın üstüne soğuk su dökünce adam nasıl olursa ben de öyle oldum ve bu beni biledi. Neyi temsil ediyordum da bunlar benden uzak duruyorlardı? Böylelikle özgüven sahibi, donanımlı biri olmak için uğraştım."

"Kırklareli’nde askerlik yaparken namaz için izin istedim, “Hocam, her gün kılacak mısın?”, diye sordular. Tezkere almaya 18 saat kala askerlik uzayınca kendimi mescide attım ve Hasan Basri Çantay’ın tefsirini okudum."

"İlahiyat Fakültesi’nde okurken bir yandan futboldan vazgeçemiyorum, 3.lig takımlarından Beykoz Spor’da oynuyorum, diğer yandan da Emin SARAÇ hocanın peşinden ayrılmıyordum. 4 sene peşine takıldım ve derslerine devam ettim."

"1998 yılında Samsun 19 Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Fakültesi’nde doktoraya başvurdum. KPDS Arapça notum 87 olmasına rağmen bunu kabul etmediler. Sebebini sorduğumda bugünden itibaren Arapça geçerli değil dediler. Yani 28 Şubat zulmünden nasibimizi biz de aldık."

"Hayatım boyunca yaptığım her işi tutkuyla yaptım ve sadece o işe odaklandın. Futbol oynarken de tutkuyla oynadım, şu anda tefsir sahasındaki çalışmalarımı da tutkuyla yapıyorum. Ve sadece tefsir ile uğraşıyorum. TC numaramı bile bilmem ama Taberani’de gördüğüm yazının sayfasını unutmuyorum."

"Ben babamın duasıyım. Babam Tecrid-i Sarih okurken “Cuma vaktinde öyle bir vakit vardır ki…” kısmını okuyor ve o Cuma her daim “oğlumu okut” diye Allah (cc)’a dua ediyor. Babam 68 yaşında bir işçi emeklisi olmasına rağmen sürekli okur ve Giresun’da yerel bir televizyon kanalında tefsir dersleri de yapmış biridir."

"Çok önem verdiğim şeylerden biri de (annem hayatta olmadığı için) babamı memnun ve hoşnut etmektir. Bu yüzden her fırsatını bulduğumda 2-3 günlüğüne bile olsa memleketime giderim."

"Kardeşlerim, ön yargıdan uzak durun, mutlakçı olmayın, inhisarcı olmayın. Hakikat sadece bendedir yanlışına düşmeyin. İhtilaflarımızı kaşımayalım, ittifaklarımızı çoğaltmaya çalışalım."

1 yorum:

  1. ÇALINMIŞ YILLAR! Yavuz Selim DEMİRAĞ "Her haliyle "organize çete" olduğu kanıtlandığı halde Askeri Sınavlar, KPSS ÖYS, TUS, ALS buz dağının görünen kısmı. Bu ülkede son 13-14 yıl yapılan tüm sınavların yok hükmündedir.
    "Soruşturuluyormuş" gibi yapıldığına en başından beri inanmadığımı defalarca yazdım. Alın size son bomba! Tıpta Uzmanlık Sınavları. Hırsızlık çetesine yıllarca göz yumdular. Tıp camiası farklıdır. TUS'u mercek altına alanlar neredeyse 50 yıldır hangi fakültenin öğrencilerinin hangi derecelere girdiğini iyi bilir. O halde başta 2014 TUS'unu inceleyin. Son yıllardaki TUS'u mercek altına alın. Hangi üniversitelerin birden bire öne çıktığını belki anlarsınız. Bu yazdıklarımın adına "suç duyurusu" mu denir yoksa "durum tespiti" mi bilmem. Titiz bir çalışma ile bütün bu sınav hırsızlıklarının faillerini tek tek tespit ederek, yargıya teslim edilmelidir.
    BİR TUS FORUMUNDAKİ YORUM:
    ÖSYM TUS DAVALARI HİÇ BİTMEYECEK!!!!. Her TUS sınavı öncesi ve sonrası süreçlerde:
    1-ÖSYM’nin 16.09.2014 tarihli Basın Duyurusunda “bir hazırlık dersanesinin forumlardaki organizasyonundan bahsedilmekte, sınava girmediği halde mağduruz diye gazetelere verilen ilandan bahsetmekte ve başkasının yerine sınava girdiği tespit edilen malum dershane sahibi olarak tanınan kişi” diye bahsettiği organize yapı, dersane ve kişiler?
    2-Sürekli yanlış TUS sorusu, iptal, soru açıklamama türü mahkemede %100 kaybedeceği kesin davalık durum oluşturarak her sınav sonrası kaosa neden olan ve devlet kurumu?
    4-Her sınav sonrası hatalı sorular üzerinden hakkımızı arayan tus forum sitesi, dersane ve avukatlar?
    6-Her sınav sonrası hatalı sorular üzerinden ÖSYM ‘ye dava açılmasını tek gündem yapan dersane ve tus forum sitesi?
    7-ÖSYM’ye dava için dersane ve tus forum sitesi tarafından yönlendirildiğimiz avukat?
    8-Biyologların TUS’a girebilmesi davasında yönlendirildiğimiz avukat?
    9-Biyologların TUS’a girebilmesi davasında davacıların tüm dava masraflarını karşılayacağını açıklayan ve karşılayan TUS/DUS dersanesi?
    10-Hürriyet-Milliyet-Akit vs gazetelerine verilen sayın cumhurbaşkanım mağduruz diye ÖSYM gazete ilanlarını fonlayan dersane?
    11- Bu ilanlarda tüm doktorlar adına ilan veren doktor olmayan dersane çalışanı?
    12-15 dakikada bir mahkemeyi aramak için “TUS TELEFON TİMİ” kuran Tus forumu?
    13-Mahkemeye baskı için “ORGANİZE OLUP MAHKEME BAŞKANINA GİTME“etkinliği yapan Tus forumu?
    14-Bilirkişilere baskı yapmak için “BİLİRKİŞİ İLE GÖRÜŞME GURUBU” oluşturan Tus forumu?
    15-ÖSYM Hukuk Müşavirliğine baskı için” TUS ÖSYM HUKUK TİMİ” oluşturan Tus forumu?
    16-Bahse konu Tus forum sitesini yüksek rakamlarla fonlayan dersane?
    17-ÖSYM Başkanının avukatı?
    18-Dersane sahibinin avukatları?
    19-ÖSYM davalarında tus forumlarından yönlendirildiğimiz avukatlar?
    20-ÖSYM Başkanının avukatı, ÖSYM davalarının avukatları yakınlığı?
    21-ÖSYM Başkanının avukatı ile ÖSYM şüphelilerinin avukatı aynı mı?
    22-ÖSYM-YÖK yetkilileri ile yakın hemşehrililik irtibatı olan dersane sahibi?
    23-Hukuk bürosunda çalışan avukatlar ile ÖSYM ve YÖK üyeleri arasında ticari ortaklık bağlantısı?
    24-ÖSYM’nin Basın Duyurusunda “bir hazırlık dersanesinin forumlardaki organizasyonundan bahsedilmekte ve başkasının yerine sınava girdiği tespit edilen malum dershane sahibi olarak tanınan kişi” diye bahsettiği organize yapı ile çok yakın irtibatlı ÖSYM-YÖK üyeleri?
    25-ÖSYM karşıtı faaliyetleri organize eden ve başkasının yerine sınava giren dersane sahiplerinin davetine icabet eden ÖSYM-YÖK üyeleri?
    26-Hukuk bürosunda çalışan avukatlar ile dersane sahipleri arasında ticari ortaklık bağlantısı?
    27-Hukuk bürosunda çalışan avukatlar, ÖSYM ve YÖK üyeleri ve dersane sahipleri arasında ticari ortaklık bağlantısı?
    28-Dersane sahibiyle ortaklık bağlantısı olan ÖSYM ve YÖK üyeleri?
    29-Hukuk bürosunda çalışan avukatlar ile ÖSYM ve YÖK üyeleri arasında kankalık bağlantısı?
    31-ÖSYM’nin bahsettiği “herkesi ÖSYM karşıtı faaliyete sevk eden menfaat grupları” ile yakın irtibatlı ÖSYM-YÖK üyeleri ve
    Bunların her davetine icabet eden ÖSYM-YÖK üyeleri?

    YanıtlaSil